Nikaro gym & rehab Nikaro gym & rehab

För hela kroppen

Alla träningspass närmaste veckan

Nedan visas pass som du kan boka in dig på. Endast pass inom de närmaste 3 dagarna finns tillgängliga för bokning. Fler pass kommer in efter hand. Du får bokningsbekräftelse via mejl och sms.

OBS! Bokningen är till för medlemmar. Icke medlem är dock välkommen att vara med i mån av plats mot en engångskostnad.

Boka reservplats nr: 7 >

måndag 09/12 kl 17:00-18:00

Extrapass: CIRKELFYS

Ledare: Jennie Elm     Lokal: Annexet     FULLBOKAD
I olika tidsbestämda block arbetar vi oss igenom övningar som utmanar såväl styrka och kondition som rörlighet. Tempot bestämmer du själv och alternativ ges för att passa allas mål och förutsättningar.
Boka pass

måndag 09/12 kl 17:30-18:30

One More

Ledare: Cecilia Fridh     Lokal: Plutonen     Platser kvar: 8
Under ett One-more pass tränar vi hela kroppen med både styrka och kondition. Redskapen vi använder i träningen varierar och är bland annat skivstänger, medicinbollar, hoppboxar, Kettlebells. Även upplägget, i vilken följd och hur länge vi gör övningar är olika från pass till pass.
Boka reservplats nr: 10 >

måndag 09/12 kl 18:30-19:30

Cykel 60

Ledare: Elin Sixtensson     Lokal: Annexet     FULLBOKAD
Ett pass som utmtanar din kondition så väl som dina muskler. Passet är upplagt i form av olika tidsintervaller och varierande takter med skiftande belastning. Fokus ligger på fartlek varvat med tyngre moment. Prestationsnivån är individuell, så erfaren som nybörjare, passet är något för alla!
Boka reservplats nr: 2 >

tisdag 10/12 kl 09:30-10:30

SENIOR STATION

Ledare: Emma Rokäll     Lokal: Plutonen     FULLBOKAD
För 60+. Här jobbar vi i 6 olika stationer för varje gång. Vi jobbar med kondition, styrka och inte minst rörlighet. Passet är upplagt så att du själv kan anpassa hur mycket du ger på varje station. 2 varv tar vi oss igenom tillsammans. Välkommen!
Boka pass

tisdag 10/12 kl 10:00-11:00

Mammaträning

Ledare: Elin Bergqvist     Lokal: Annexet     Platser kvar: 10
Mammaträning är ett pass för dig som vill komma igång med träningen efter graviditeten. Kanske är ditt mål att stärka upp kroppen, få träningsinspiration eller kanske bara att få träna tillsammans med andra? Oavsett mål träffas vi tillsammans med våra barn och fokuserar på träningsglädje och pepp. Vi arbetar igenom hela kroppen i kombinerade övningar för styrka, rörlighet och flås. Med barnet som viktmotstång aktiverar vi barnet i en interaktiv lek. Passet är utformat för att passa alla och du som deltagare kan själv bestämma vilken nivå som passar dig och ditt barn. Krav för deltagande: barn och mamma ska vara friska, du ska ha varit på efterkontroll hos barnmorska samt ha kännedom om hur du aktiverar bäckenbotten och bålmuskulatur Tips: ta gärna med en leksak till barnet, filt eller liknande för de stunder då vi kommer arbeta på golvet.
Boka reservplats nr: 7 >

tisdag 10/12 kl 18:00-18:45

CYKEL 45

Ledare: Jennie Ekberg     Lokal: Annexet     FULLBOKAD
Ett energifyllt och effektivt cykelpass med full fart. Under 45 min trampar vi loss till härlig musik. Ren konditionsträning som utförs helt på din egen nivå. Passar allt från nybörjare till erfarna. Om du vill ha instruktioner på inställningarna, kom 5 min innan.
Boka reservplats nr: 2 >

tisdag 10/12 kl 18:15-19:15

STYRKEINTERVALLER

Ledare: Marie Larsson     Lokal: Plutonen     FULLBOKAD
Rakt och teknikenkelt pass med hög energi. Passet ger dig en riktig genomkörare för både styrka och kondition. Självklart kan du anpassa träningen efter din dagsform, men förvänta dig drivande musik och maximal pepp!
Boka reservplats nr: 3 >

tisdag 10/12 kl 19:00-20:00

YOGA

Ledare: Jennie Ekberg     Lokal: Annexet     FULLBOKAD
Ett skönt och meditativt yogapass där medveten andning, balans och styrka kombineras med klassiska yoga-positioner i ett härligt flöde. Perfekt komplement till dig som tränar hårt. Passar alla nivåer, oavsett om du är nybörjare eller har utövat yoga tidigare.
Boka reservplats nr: 2 >

onsdag 11/12 kl 10:00-11:00

Cykel Senior

Ledare: Gunnar Karlsson     Lokal: Annexet     FULLBOKAD
Cykelpass där du anpassar ansträngningen efter egen förmåga och vilja.
Boka reservplats nr: 7 >

onsdag 11/12 kl 12:00-13:00

Gröna Cirkeln

Ledare: Roland Fridholm     Lokal: Majoren     FULLBOKAD
Vi börjar med uppvärmning till musik i Plutonen 8-10 minuter. Fortsätter i Majoren och Översten med cirkelträning 2 varv i de 9 Gym80-maskinerna + ytterligare 9 stationer. Jobbar på varje station i 45 sek och vilar 15 sek. Ett lätt och skönt Mitt-På-Dagen-Pass!
Boka pass

onsdag 11/12 kl 17:45-18:45

GYMINTRO

Ledare: David Windisch     Lokal: Hela gymmet     Platser kvar: 8
Här får du en genomgång utav hela gymmet. Alla maskiner och utrymmen. David Windisch som är PT tar dig runt och visar allt du behöver veta för att själv komma igång med träningen i gymmet. Välkommen!
Boka pass

onsdag 11/12 kl 18:00-19:00

STYRKEINTERVALLER

Ledare: Marie Larsson     Lokal: Plutonen     Platser kvar: 2
Rakt och teknikenkelt pass med hög energi. Passet ger dig en riktig genomkörare för både styrka och kondition. Självklart kan du anpassa träningen efter din dagsform, men förvänta dig drivande musik och maximal pepp!
Boka reservplats nr: 6 >

onsdag 11/12 kl 19:00-20:00

CYKEL-INTERVALL

Ledare: Camilla Elm     Lokal: Annexet     FULLBOKAD
Ett pass där vi arbeta i olika långa tidsintervaller. Passet passar alla då det är du som bestämmer ditt tempo och motstånd utifrån dina förutsättningar och din dagsform.

Närmaste dygnets träningspass

Extrapass: CIRKELFYS
med Jennie Elm
2019-12-09
17:00-18:00

I olika tidsbestämda block arbetar vi oss igenom övningar som utmanar såväl styrka och kondition som rörlighet. Tempot bestämmer du själv och alternativ ges för att passa allas mål och förutsättningar.

Boka reservplats >
One More
med Cecilia Fridh
2019-12-09
17:30-18:30

Under ett One-more pass tränar vi hela kroppen med både styrka och kondition. Redskapen vi använder i träningen varierar och är bland annat skivstänger, medicinbollar, hoppboxar, Kettlebells. Även upplägget, i vilken följd och hur länge vi gör övningar är olika från pass till pass.

Boka pass
Cykel 60
med Elin Sixtensson
2019-12-09
18:30-19:30

Ett pass som utmtanar din kondition så väl som dina muskler. Passet är upplagt i form av olika tidsintervaller och varierande takter med skiftande belastning. Fokus ligger på fartlek varvat med tyngre moment. Prestationsnivån är individuell, så erfaren som nybörjare, passet är något för alla!

Boka reservplats >
SENIOR STATION
med Emma Rokäll
2019-12-10
09:30-10:30

För 60+. Här jobbar vi i 6 olika stationer för varje gång. Vi jobbar med kondition, styrka och inte minst rörlighet. Passet är upplagt så att du själv kan anpassa hur mycket du ger på varje station. 2 varv tar vi oss igenom tillsammans. Välkommen!

Boka reservplats >
Mammaträning
med Elin Bergqvist
2019-12-10
10:00-11:00

Mammaträning är ett pass för dig som vill komma igång med träningen efter graviditeten. Kanske är ditt mål att stärka upp kroppen, få träningsinspiration eller kanske bara att få träna tillsammans med andra? Oavsett mål träffas vi tillsammans med våra barn och fokuserar på träningsglädje och pepp. Vi arbetar igenom hela kroppen i kombinerade övningar för styrka, rörlighet och flås. Med barnet som viktmotstång aktiverar vi barnet i en interaktiv lek. Passet är utformat för att passa alla och du som deltagare kan själv bestämma vilken nivå som passar dig och ditt barn. Krav för deltagande: barn och mamma ska vara friska, du ska ha varit på efterkontroll hos barnmorska samt ha kännedom om hur du aktiverar bäckenbotten och bålmuskulatur Tips: ta gärna med en leksak till barnet, filt eller liknande för de stunder då vi kommer arbeta på golvet.

Boka pass

Vecka 50

måndag 9/12

SENIOR STATION

09:30 – 10:30

Emma Rokäll

Info

DANS / INTERVALL - INSTÄLLT DENNA VECKAN

17:00 – 18:15

Emma Rokäll

Extrapass: CIRKELFYS

17:00 – 18:00

Jennie Elm

Boka reservplats

One More

17:30 – 18:30

Cecilia Fridh

Boka pass

Cykel 60

18:30 – 19:30

Elin Sixtensson

Boka reservplats
tisdag 10/12

SENIOR STATION

09:30 – 10:30

Emma Rokäll

Boka reservplats

Mammaträning

10:00 – 11:00

Elin Bergqvist

Boka pass

CYKEL 45

18:00 – 18:45

Jennie Ekberg

Boka reservplats

STYRKEINTERVALLER

18:15 – 19:15

Marie Larsson

Boka reservplats

YOGA

19:00 – 20:00

Jennie Ekberg

Boka reservplats
onsdag 11/12

OL- Gymnasiet- EJ BOKBAR

08:00 – 09:00

Annan

Cykel Senior

10:00 – 11:00

Gunnar Karlsson

Boka reservplats

Gröna Cirkeln

12:00 – 13:00

Roland Fridholm

Boka reservplats

GYMINTRO

17:45 – 18:45

David Windisch

Boka pass

STYRKEINTERVALLER

18:00 – 19:00

Marie Larsson

Boka pass

CYKEL-INTERVALL

19:00 – 20:00

Camilla Elm

Boka reservplats
torsdag 12/12

OL Gymnasiet- EJ BOKBAR

08:00 – 09:00

Annan

Intervall Puls/Styrka

18:00 – 18:45

Sofie Olander

Info

ONE MORE

19:15 – 20:15

Sofie Olander

Info
fredag 13/12

Extrapass: CIRKELFYS

06:40 – 07:30

Jennie Elm

Info

Stora Cirkeln. Intro för nya 16:45.

17:00 – 18:15

Roland Fridholm

Info
lördag 14/12
söndag 15/12

Extrapass: TABATA

10:00 – 11:00

Jennie Elm

Info